Garantie
Lieveluiers.nl maakt gebruik van de garantie termijnen van haar leveranciers. Per merk en per onderdeel van je aangekochte product kan de garantie termijn wisselen. Mocht je twijfelen over de garantie neem contact op via info@lieveluiers.nl o.v.v. Garantie. Stuur gelijk foto's van de eventuele defecten mee zodat ik deze direct kan doorspelen samen met je garantie vraag aan de desbetreffende leverancier. Vervolgens houd ik je per e-mail op de hoogte.
Klachten regeling
Ben je niet geheel tevreden of heb je een serieuze klacht? Dan vraag ik je om je klachten eerst kenbaar te maken door te een e-mail te sturen naar info@lieveluiers.nl. Dan kijken we eerst samen even of we een oplossing kunnen vinden voor het probleem.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in binnen Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.